Obchodné podmienky

Predávajúci

TROPS SK s.r.o.
Novozámocká cesta 4894
945 01 Komárno
IČO: 46 953 973
DIČ: 2023724538
spoločnosť zapísaná v obchodnom
registri Okresného súdu Nitra
odd.: Sro, vložka číslo: 33623/N.

Kontakt

mail: sport@trops.sk
telefón: 035/ 777 82 06
mobil: 0911948748

Kupujúci

Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim ako odberateľ (zákazník) produktov od predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu www.trops.sk .
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

Objednávanie:

Tovar je možné objednať predovšetkým elektronicky prostredníctvom našej internetovej stránky www.trops.sk .
Tovar si možno objednať aj telefonicky na čísle 035/777 82 06 alebo e-mailom na adrese sport@trops.sk . V správe je potrebné uviesť názov a kód tovaru, objednávané množstvo, kontaktné údaje a adresu doručenia.
Po prijatí Vašej objednávky dostanete potvrdzujúci email. V prípade, že tento e-mail počas pracovných dní nedostanete do 24 hodín od odoslania objednávky kontaktujte nás prosím e-mailom na sport@trops.sk alebo na telefónnom čísle 035/777 82 06.

Storno objednávky

Zo strany kupujúceho:

a) Kupujúci má v prípade objednávky tovaru, ktorý je v čase odoslania objednávky dostupný na sklade alebo je už objednaný na sklad, právo stornovať objednávku bez udania dôvodu a storno poplatku kedykoľvek do momentu potvrdenia objednávky, vo výnimočnom prípade až do odoslania tovaru predávajúcim. Tovar je na sklade alebo už je objednaný pokiaľ nie je uvedené inak.
b) Storno objednávky kupujúci vykoná e-mailom, faxom alebo písomne na adresu sídla predávajúceho. Predávajúci môže storno objednávky prijať tiež telefonicky, následne je ho však potrebné potvrdiť jedným z predchádzajúcich spôsobov.
c) V prípade, že kupujúci zaplatil za objednaný tovar celú alebo časť kúpnej ceny, predávajúci vráti túto čiastku kupujúcemu. Vrátenie predávajúci vykoná prevodom na rovnaký účet, z akého bola platba uskutočnená alebo na adresu kupujúceho do 14 kalendárnych dní.

Zo strany predávajúceho:

a) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku v prípade, že kupujúci uviedol v objednávke nesprávne údaje (napr. nie je ho možné kontaktovať) alebo v prípade, že tovar nie je možné dodať z dôvodu ukončenej výroby alebo distribúcie alebo sa podstatne zmenila jeho cena – v tomto prípade bude predávajúci okamžite kontaktovať kupujúceho a navrhne ďalší postup.

Ceny a platby

Ceny sú uvedené v eurách. Uvedené ceny za tovar sú konečné, nepripočítava sa k nim DPH.
V každej zásielke je priložená faktúra – daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako dodací aj záručný list.
Možnosti platby, ktoré poskytujeme v našom obchode:
1, v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere
2, prevodom na účet číslo: 2926890763/1100
3, na dobierku
4, Pay-Pal
5, Card Pay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra Banky. Môžete zaplatiť kartami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro a Diners Club. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.) Ak si zvolíte platbu kartou budete automaticky presmerovaný na internetovú stránku Tatrabanky, na ktorej v chránenom prostredí zadáte údaje o karte a potvrdíte sumu. Následne dostanete notifikáciu o úspešnej realizácii platby.

Dodacie a platobné podmienky

Dodacia lehota tovaru je 2 až 10 dní. Tovar je expedovaný (t. j. odovzdaný na pošte) do 1 až 10 pracovných dní od objednania na adresu uvedenú kupujúcim.
Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou, resp. Expresnou zásielkovou službou.
Všetok ponúkaný tovar máme fyzicky na sklade. Tovar s označením "5 dní" alebo "novinka" expedujeme vždy do 5 pracovných dní odo dňa spracovania objednávky.
Skladové zásoby ponúkaného tovaru aktualizujeme on-line, napriek tomu sa však môže stať, že objednaný tovar bude momentálne nedostupný. V takom prípade bude predávajúci kupujúceho informovať a ponúkne mu alternatívne riešenie.

Poštovné a balné pri objednávke do 50 € je 3 € pokiaľ je zásielka doručovaná Slovenskou poštou a
5 € kuriérskou službou. Spôsob dopravy si kupujúci môže zvoliť sám.
Pri objednávkach nad 50 € je poštovné a balné v réžii predávajúceho. Poštovné nad 50 € je účtované iba v prípade bicyklov, ktoré sú doručované kuriérom. Výška poštovného je 5 – 9 € v závislosti od veľkosti bicykla. Uvedené poštovné náklady sa vzťahujú na doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky.
Pri objednávkach z iných krajín EU sa poštovné stanovuje individuálne v závislosti od krajiny a hmotnosti zásielky. Podrobnejšie informácie poskytneme na vyžiadanie na sport@trops.sk .
Tovar je možné prevziať aj osobne v predajni zdarma.

Reklamácie

Prípadné reklamácie sa riešia telefonicky na čísle 035/ 777 82 06 alebo e-mailom na adrese trops@sport.sk
Kupujúci sa zaväzuje tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné poškodenia. Prípadné poškodenia je potrebné ihneď, najneskôr však do 48 hodín nahlásiť telefonicky alebo e-mailom. Za chyby spôsobené prepravcom neručíme.
Postup pri reklamácii:
1. informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom
2. tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3. do zásielky uveďte dôvod reklamácie a vašu adresu
4. priložte k zásielke kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode (faktúry).
Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na vyriešení vzniknutého problému. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Reklamačná doba začína plynúť dňom, kedy predajca zásielku s reklamáciou prevzal a končí dňom, kedy predajca zásielku s vyreklamovaným tovarom odoslal (rozhoduje pečiatka podacej pošty).
Poštovné a balné predajca nevracia, rovnako ani poplatky na doručenie reklamovaného tovaru.
Za prípadnú stratu zásielky reklamovaného tovaru smerom od zákazníka k predajcovi predajca nezodpovedá.
Predajca nenesie zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnym skladovaním výrobku a na poškodenie zavinené doručovateľom.
Upozornenie: viditeľne poškodený tovar nepreberajte!

Výmena tovaru

V prípade, že Vám nevyhovuje objednaný tovar zašlite nám tovar naspäť na našu adresu a my Vám tovar vymeníme za inú veľkosť alebo iný tovar.
V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy.
Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Na tovar sa vťahuje zákonom stanovená zákonná záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri tovare uvedené inak.

Ochrana osobných údajov

Spoločnost TROPS SK s.r.o., prevádzkovateľ obchodov www.trops.sk , prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb.
Rešpektujeme Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré Vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme Vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu Vaše kontaktné informácie ani údaje o vašich nákupoch.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie